4 dagar 5 tim 29 min till nästa möte
Bli medlem

Västerås Filatelistförenings ungdomsavdelning riktar sig till frimärksintresserade barn och ungdomar mellan 7 och 25 år. Att vara medlem ett år kostar 125 kr och då ingår ett fint startpaket. Du blir automatiskt även medlem i SFU - Sveriges Frimärksungdom - och får medlemstidningen Sfung hemsänd till dig sex gånger per år. Då och då skickar Stampe, SFU:s maskot, dessutom ut särskilda brev med olika spännande saker.

Är du intresserad av att börja samla frimärken? Vill du bli medlem i vår förening eller vill du först veta mer om frimärkssamlande och oss? Om du fyller i vårt intresseformulär, så kommer vi att skicka mer information till dig så fort vi kan! Har du några frågor eller funderingar går det också bra att skriva eller e-posta till oss. Du är även hjärtligt välkommen att komma till något av våra möten och prova på innan du bestämmer dig för om du vill bli medlem!